Joseph Pulitzer, 1847-1911 Αμερικανός εκδότης
Όταν οι αντίπαλοι μας επιδιώκουν τον Κομματικό Συνδικαλιστικό Πόλεμο, εμείς ζούμε και εργαζόμαστε για την Εργασιακή Ειρήνη.

_

_

Συνολικές προβολές σελίδας


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ από 2012 εώς και 5ο 2023.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 24 Αυγούστου 2021

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ

 

ΠΡΟΣ: ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥ "ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟ ".

 

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ

                                                                                                                   

Ο/Η κάτωθι υπογεγραμμένος/η                                                                                         ______________________________________________________________ 

του ______________________________________________________________, που υπηρετώ εις το ΓΝ Βόλου "ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟ " δηλώνω ότι, συμμετέχω στην απεργία –αποχή, που έχει προκηρύξει η  ΠΟΕΔΗΝ και έχει γνωστοποιήσει στους αρμόδιους φορείς με εξώδικό της, από κάθε διαδικασία ή ενέργεια, που συνδέεται με την υποχρέωση επίδειξης ή κατάθεσης πιστοποιητικού εμβολιασμού ή βεβαίωσης νόσησης και ως εκ τούτου δεν δύναμαι να υποβάλλω ή να επιδείξω κανένα από τα παραπάνω έγγραφα.

Δεν παρέχω σε κανέναν υπάλληλο ή υπηρεσία να έχει πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία υγείας μου χωρίς την έγγραφη συγκατάθεσή μου, επιφυλασσόμενος κάθε νόμιμου δικαιώματός μου και δεν συναινώ ώστε να συμπεριληφθεί το όνομα μου σε καμιά λίστα που διαχωρίζει τους εργαζομένους με υγειονομικά κριτήρια.

Σημειώνεται, ότι η συμμετοχή μου στην ως άνω νομίμως προκηρυχθείσα απεργιακή κινητοποίηση αποτελεί νόμιμο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα μου και συνεπεία αυτού δεν μπορεί να επιφέρει εις βάρος μου καμία έμμεση ή άμεση μορφή διοικητικής ή άλλης συνέπειας.  Με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματος μου.

 

ΒΟΛΟΣ, ___/ 8  /2021

Ο υπάλληλος