Joseph Pulitzer, 1847-1911 Αμερικανός εκδότης
Όταν οι αντίπαλοι μας επιδιώκουν τον Κομματικό Συνδικαλιστικό Πόλεμο, εμείς ζούμε και εργαζόμαστε για την Εργασιακή Ειρήνη.

_

_

Συνολικές προβολές σελίδας


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ από 2012 εώς και 5ο 2023.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

θέμα της Διεκδίκησης Μισθολογικών Κλιμακίων

Μετά από Ενημέρωση από την Δικηγόρο Κα Βούκουτου, για το θέμα της Διεκδίκησης Μισθολογικών Κλιμακίων και του παγώματος για δύο έτη 2016, 2017 της μισθολογικής εξέλιξης μας, μπορούμε να διεκδικήσουμε MONO τα 2 τελευταία χρόνια. Τα προηγούμενα χρόνια έχουν παραγραφεί.   

Θα πρέπει να κάνουμε: αίτηση – όχληση και ζητάμε :

“να αναγνωρισθεί η υποχρέωση του εργοδότη μου ν.π.δ.δ   με την επωνυμία « ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΒΟΛΟΥ << ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟ>> να μου καταβάλει, το ποσό των

1.416,οο € για ΠΕ

1.320,οο  €,για ΤΕ

1.440,οο €,για ΔΕ

1.032,οο €,για ΥΕ

– (ανάλογα με την κατηγορία εκπαίδευσης)

 για το χρονικό διάστημα από 1.1.2021 έως 31.12.2022, καθόσον μετά την πρώτη  κατάταξή μου στα νέα Μισθολογικά  Κλιμάκια  δυνάμει της παρ. 2 του άρθρου 26 του ν. 4354 , ανεστάλη για δυο έτη ( από 1.1.2016 έως 31.12.2017)   η μισθολογική μου εξέλιξη  με αποτέλεσμα να παραμείνω σε λανθασμένο κλιμάκιο για 24 μήνες, άλλως να καθυστερήσει η προαγωγή μου στο επόμενο ΜΚ για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα., άλλως να μειωθούν οι αποδοχές μου κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.

Επειδή η ως άνω μείωση των αποδοχών μου είναι αντίθετη με τις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1  και 22 του Συντάγματος.

Επειδή  η παρούσα  αίτησή μου έχει θέση όχλησης για κάθε νόμιμη συνέπεια, περιλαμβανομένης και της έναρξης της τοκοφορίας και της διακοπής παραγραφής κατ’ άρθρο 93 περ. β’ του ν.4270/2014 ( Α΄143 ).”

 

Υπόδειγμα της αίτησης – όχλησης θα υπάρχει και στο Πρωτόκολλο του Νοσοκομείου.

Ζητάμε τον αρ. Πρωτοκόλλου.

Με την αίτηση μας διακόπτουμε την παραγραφή για 6 μήνες. 
Στην Συνέχεια θα αποφασίσουμε αν θα κινηθούμε δικαστικά ή όχι.

Στο ΣτΕ η πιλοτική Δίκη για το ίδιο θέμα που ήταν να γίνει στις 23/1/23 πήρε αναβολή.