Πώς θα γίνει η ψηφιοποίηση του «myanarrotikes.gov.gr»
Στο πλαίσιο του «myanarrotikes.gov.gr» θα αυτοματοποιηθούν όλα τα στάδια χορήγησης αναρρωτικών αδειών των δημοσίων υπαλλήλων, από την αίτηση του υπαλλήλου και τις διαδικασίες των υγειονομικών επιτροπών έως τη διαχείριση και τελική έγκριση/απόρριψη της χορήγησης αναρρωτικής άδειας από τις αρμόδιες οργανικές μονάδες των φορέων.
Η μεγάλη πρόκληση για την επέκτασή του εν λόγω έργου βέβαια είναι ότι η υλοποίησή του προϋποθέτει την συνδρομή μεγάλου αριθμού εμπλεκομένων φορέων με μεγάλη γεωγραφική διασπορά
Συγκεκριμένα θα πρέπει να εμπλακούν :
οι γιατροί που είναι ενεργοί χρήστες της Ηλεκτρονικής συνταγογράφησης,
οι υπηρεσίες Διοικητικού Δημόσιων Φορέων που χρησιμοποιούν την απογραφή,
άνω των χιλίων πεντακοσίων (1.500) μελών (ιατρών και γραμματέων κύριων και αναπληρωματικών) των υγειονομικών επιτροπών που θα χρησιμοποιούν το νέο υποσύστημα αναρρωτικών αδειών της ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗΣ,
η Γενική Γραμματεία Ανθρώπινου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα του Υπουργείου Εσωτερικών,
το Υπουργείο Υγείας,
οι Υγειονομικές Περιφέρειες (διευθύνσεις πληροφορικής και ανθρωπίνου δυναμικού),
οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις (προϊστάμενοι τμημάτων κοινωνικών υποθέσεων, υγείας & πρόνοιας)
η ΗΔΙΚΑ,
η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του ΥΨηΔ και τέλος
η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Δημόσιας Διοίκησης του ΥΨηΔ.
Το έργο αναμένεται να επιφέρει πολλαπλά οφέλη όπως η σημαντική μείωση του συνολικού χρόνου διεκπεραίωσης μιας υπόθεσης αναρρωτικής άδειας, η εξάλειψη διακίνησης έγχαρτου υλικού στα στάδια της διαδικασίας και εν τέλει η αξιοσημείωτη μείωση της γραφειοκρατίας και του κόστους για το Δημόσιο.