Joseph Pulitzer, 1847-1911 Αμερικανός εκδότης
Όταν οι αντίπαλοι μας επιδιώκουν τον Κομματικό Συνδικαλιστικό Πόλεμο, εμείς ζούμε και εργαζόμαστε για την Εργασιακή Ειρήνη.

_

_

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

Αναγκαία η Διατήρηση των θέσεων όλων των ειδικοτήτων της Ιατρικής Υπηρεσίας. Αντί για αύξηση των κλινών σε ΝΕΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, έχουμε κατάργηση θέσεων σε ειδικότητες της Ιατρικής Υπηρεσίας. Η απόφαση αυτή σημαίνει τη μη δυνατότητα προκήρυξης των εν λόγω θέσεων.

Αναγκαία η Διατήρηση των θέσεων όλων των ειδικοτήτων της Ιατρικής Υπηρεσίας. Αντί για αύξηση των κλινών σε ΝΕΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ,  έχουμε κατάργηση θέσεων σε ειδικότητες της Ιατρικής Υπηρεσίας.  Η απόφαση αυτή σημαίνει τη μη δυνατότητα προκήρυξης των εν λόγω θέσεων αφού δεν θα υπάρχουν στον Οργανισμό. Από τις 200 θέσεις Ιατρών, σύμφωνα με την πρόταση του 2017, η οποία είχε εγκριθεί από την 5η ΥΠΕ και είχε φτάσει στο υπουργείο με 460 κλίνες, Τώρα θα μείνουμε στις 400 κλίνες με  155 ΟΡΓΑΝΙΚΈΣ ΘΈΣΕΙΣ ΙΑΤΡΩΝ.  

Θεωρώ ότι η Ειδική μονάδα επεμβατική καρδιολογίας, το τμήμα Νεώτερων Απεικονιστικών Μεθόδων, η Ειδική  Μονάδα παρηγορητικής θεραπείας όπως και όλα τα νέα τμήματα και μονάδες θα πρέπει να γίνουν με προσθήκη κλινών σε ΝΕΟ Οργανισμό 460 ΚΛΙΝΩΝ.

Ακολουθούν τα πρακτικά όπως δημοσιεύονται στην διαύγεια. 

ΑΔΑ: Ψ2ΟΝ4690ΒΩ-Ω93 - ΘΕΜΑ 1 :Τροποποίηση θέσεων Ιατρικού Προσωπικού και αναδιάρθρωση της δύναμης των κλινών του ισχύοντος Οργανισμού του Γ.Ν. Βόλου «ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟ», ΤΗς 588-12-2020 ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ Γ.Ν. ΒΟΛΟΥ

Ημ/νία τελευταίας τροποποίησης: 10/12/2020 15:47:39
 

Το Δ.Σ του Νοσοκομείου αφού έλαβε υπόψη τα παραπάνω και μετά από εκτενή συζήτηση με τους συναρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες (Δ/νση Διοικητικής – Οικονομικής Υπηρεσίας, Δ/νση Νοσηλευτικής και Υποδιεύθυνση Τεχνικής Υπηρεσίας, μειοφηφούντος του Τακτικού Μέλους του Δ.Σ κου Μηνδρινού Κωνσταντίνου ο οποίος θεωρεί αναγκαία τη διατήρηση των θέσεων όλων των ειδικοτήτων της Ιατρικής Υπηρεσίας.